Najczęściej zadawane pytania
Jaką nazwę konta powinienem nadać?
Nazwa konta być wybrana rozważnie ponieważ jest wielokrotnie wyświetlana w aplikacji oraz jest wykorzystywana podczas udostępniania grupy notatek.
Co to jest subkonto?
Subkonto to pełnowartościowe konto, które jest opłacane i zarządzane przez konto nadrzędne. Takie rozwiązanie pozwala na proste rozliczenia szczególnie dla firm z dużą liczbą kont.
Jaka jest różnica między licencją a subskrypcją?
Licencja pozwala na wieczyste użytkowanie oprogramowania.
Subskrypcja zwiększa zakres usług o możliwość synchronizacji i wspódzielenia notatek, przypomnień z innymi użytkownikami.
Jak złożyć zamówienie?
Jeżeli kupujesz nasz produkt po raz pierwszy, skorzystaj z tej strony.
Sprawdź czy informacje o płatniku są aktualne i poprawne.
Po wybraniu produktu wpisz liczbę użytkowników lub liczbę miesięcy/lat jaką chcesz zakupić. Następnie kliknij przycisk "+" aby utworzyć zamówienie.
Pamiętaj, że subskrypcja rozpoczyna swój bieg od momentu korzystniejszego dla użytkownika - jest to data zakupu lub data zakończenia poprzedniej subskrypcji jeżeli jest aktywna.Na liście zamówień powinno pojawić się nowe zamówienie. Sprawdź czy wszystko się zgadza a następnie przejdź do opłacania zamówienia, klikając przycisk "Zapłać".
Jeżeli zamówienie nie jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami, możesz je anulować klikając przycisk "Anuluj".
W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Płatności obsługiwane są przez tpay.com.
Lista kanałów płatności dostępna jest tutaj.Czy muszę przesłać potwierdzenie przelewu po dokonaniu płatności on-line?
Nie. Jeżeli dokonałeś przelewu za pomocą „szybkich płatności on-line” obsługiwanych przez firmę tpay.com, nie ma konieczności wysyłania do nas potwierdzenie dokonania przelewu.
Czy potwierdzenie płatności przyspieszy realizację mojego zamówienia?
Nie. Aby zrealizować Twoje zamówienie, musimy otrzymać potwierdzenie dokonania płatności od firmy tpay.com.
Dlaczego tpay.com jest odbiorcą płatności?
Firma tpay.com jest naszym Partnerem, który zabezpiecza i nadzoruje płatności dokonywane on-line w naszym Sklepie internetowym, dlatego widnieje jako odbiorca płatności on-line. Po zatwierdzeniu płatności cała kwota zostanie przekazana do naszej firmy.
W jakiej formie otrzymam zamówione produkty?
Licencje na oprogramowanie sprzedawane są w wersji elektronicznej. Oznacza to, że klient otrzymuje drogą elektroniczną na podany adres e-mail klucz licencyjny oraz link, który umożliwia mu pobranie programu z odpowiedniej strony internetowej. Klucz wysyłany jest na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Jak długo muszę czekać na realizację swojego zamówienia?
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane automatycznie, zaraz po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu płatności.
Co muszę zrobić po zakupie licencji?
Po dokonaniu płatności za Twoje zamówienie otrzymasz email zawierający licencję. Skopiuj i wklej licencję do aplikacji aby odblokować wszystkie jej możliwości. Pamięaj aby trzymać kod licencji w bezpiecznym miejscu i nie przekazywać go innym osobom.
Co muszę zrobić po zakupie subskrypcji Liza?
Po dokonaniu płatności za Twoje zamówienie nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Zostanie ono automatycznie zrealizowane zaraz po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu płatności.
Co to jest identyfikator użytkownika?
Konta identyfikowane są przy pomocy adresu e-mail na które zostały założone.
Co to jest "odłączenie konta"?
"Odłączenie" powoduje wyłączenie spod zarządzania wybrane konto. Właściciel takiego konta od momentu odłączenia sam może kupować licencje i subskrypcje.
Co to jest "usunięcie konta"?
"Usunięcie użytkownika" powoduje, że konto użytkownika zostanie usunięte, a użytkownik nie będzie mógł zalogować się do systemu. Zakupiona licencja zostaje zachowana dożywotnio i pozwala na dalsze użytkowanie naszych aplikacji bez możliwości synchronizacji danych między urządzeniami.
Jeżeli usuwane konto jest zarządzane przez inne konto to liczba licencji posiadanych przez właściciela usuwanego konta zostanie zmniejszona o liczbę usuwanych kont.Jak się z nami skontaktować?
Napisz na adres liza@liza-notes.pl